PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku umów zawieranych na odległość lub umów zawieranych poza siedzibą przedsiębiorstwa, klient ma prawo zgodnie z prawem konsumenckim ZVPot  (Republiki Słowenii) poinformować sprzedawcę na piśmie lub za pomocą poniższego formularza w ciągu 14 dni od otrzymania, że ​​odstąpił od umowy, bez konieczności uzasadnienia swojej decyzji. Klient jest osobą fizyczna, która nabywa lub wykorzystuje towary i usługi do celów niezwiązanych z działalnością zawodową lub zarobkową. Dlatego możliwość odstąpienia od umowy zgodnie z ZVPot NIE dotyczy osób prawnych.

Kupujący, który odstąpi od umowy lub usługi, musi zwrócić towar nieuszkodzony w oryginalnym opakowaniu i w tej samej ilości, chyba że produkt zostanie zniszczony, uszkodzony, zagubiony lub ilość spadnie bez winy konsumenta. W przypadku, gdy sprzedawca stwierdzi, że zwracany towar jest uszkodzony lub zwracana ilość nie jest zgodna, klient jest odpowiedzialny za obniżenie wartości towarów, jeżeli wynika ono z postępowania niekoniecznie prawidłowego i zgodnego z charakterem oraz właściwościami produktu. Konsument może skontrolować i przetestować artykuły w zakresie ściśle niezbędnym do ustalenia rzeczywistej sytuacji. Jednakże firma z powodu obniżenia wartości towarów związanego z zachowaniem konsumenta nie może pozbawić go prawa odstąpienia od umowy, a tym samym zwrotu ceny zakupu.

Uznaje się, że złożona rezygnacja w odpowiednim czasie, jeśli wysłany formularz wpłynie  w terminie wyznaczonym na odstąpienie od umowy. Jednak ciężar dowodu dotyczącego prawa odstąpienia od umowy, spoczywa na konsumencie.

Jeśli otrzymałeś już towar i odstąpiłeś od umowy, musisz zwrócić towar w ciągu 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu przesyłką poleconą w formie paczki na nasz adres: PJU d.o.o. – GLS hub, Mełgiewska 30F, 20-234 Lublin, Polska. Uważa się, że towar został zwrócony na czas, jeśli wyślesz go przed upływem 14-dniowego okresu zwrotu. Zwróć produkty jako paczkę, a nie list. Do zwracanych produktów należy dołączyć kopię faktury VAT, kod reklamacyjny, który otrzymuje się, wypełniając formularz na dole tego tekstu.

Odkupionych towarów NIE AKCEPTUJEMY.

W przypadku odstąpienia od umowy klient pokrywa koszty zwrotu towaru, które są naliczane zgodnie z cennikiem przesyłki i zależne od rodzaju oraz wielkości paczki. Konsument nie może domagać się zwrotu poniesionych kosztów dodatkowych, jeżeli wyraźnie wybrał inny rodzaj przesyłki niż najtańsza standardowa przesyłka oferowana przez sprzedającego. Jeśli zapłaciłeś już za zamówiony towar, zwrócimy Ci wszystkie poniesione opłaty, jeżeli decyzja nastąpi w krótkim czasie od momentu zapłaty lub nie później niż 14 dni po otrzymaniu powiadomienia o odstąpieniu od umowy i otrzymaniu dowodu, że paczka zostało już wysłane przesyłką poleconą na nasz adres.

Pieniądze zwracane są na konto bankowe (konto osobiste), które zostało podane w formularzu zwrotu.

Jeśli produkt nie działa prawidłowo lub nie działa zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, zadzwoń do naszego serwisu technicznego pod numer telefonu, pod którym nasi konsultanci będą w stanie udzielić Ci niezbędnych wyjaśnień. W ten sposób unikniesz możliwego niewłaściwego użytkowania produktu i uszkodzenia samego produktu oraz możliwego uszkodzenia innych rzeczy.

Reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku produktów, które zostały uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania lub obsługiwania, co niekoniecznie jest określone w charakterze, właściwości i funkcjonowaniu produktu. Jeśli zechcesz ponownie odebrać taki produkt po odrzuceniu reklamacji, wyślemy go do Ciebie i obciążymy kosztami związanymi z dostawą go.

Formularz odstąpienia od umowy znajduje się w linku poniżej:
http://bit.ly/OdstopKH